.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی معاون رییس جمهور با کابینه بعلت بیماری

خبرها حکایت از آن دارد که امیر منصور برقعی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی به دلیل بیماری از این معاونت خداحافظی خواهد کرد و مرتضی تمدن، مشاور اقتصادی کنونی رئیس جمهور جایگزین وی خواهد شد.

حدود سه روز است که بحث جایگزینی مرتضی تمدن به جای برقعی و به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مطرح شده و گفتگوها در این خصوص ادامه دارد، چرا که هنوز انجام این تغییر در بدنه معاونت برنامه ریری رئیس جمهور قطعیت نیافته است.

همچنین شنیده شده است که دلیل رفتن برقعی ازمعاونت راهبردی رئیس جمهور برخلاف آنچه در برخی رسانه ها آمده است، بیماری برقعی بوده و دلیل دیگری نداشته است.

درهمین زمینه برخی شنیده ها حاکی است که مرتضی تمدن نماینده شهرکرد در مجلس هفتم و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق که از سوی دکتر احمدی نژاد به عنوان مشاور اقتصادی رئیس جمهور انتخاب شده، جایگزین برقعی خواهد شد .

در همین حال مرتضی تمدن، مشاور اقتصادی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر از موضوع انتصاب خود به عنوان معاون برنامه ریزی رئیس جمهور اظهار بی اطلاعی کرد.

وی گفت: بنده حقیقتا از این موضوع و مسئله انجام تغییرات در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بی اطلاعم و تاکنون هم بحثی برای پذیرش این معاونت به جای آقای برقعی با من نشده است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.